MyHappines MyTears :'D
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Tuhan berikan aku CINTA :'D


Heyy peeps! ;) wuu, hari ni eryn nak cerita something ni :) meh lah sini setia bersama erynnn :D wuuwuuu~ tuhan berikan lah aku cinta, aku juga berhak bahagia :') okay, semua org mesti ada keinginan utk bercinta kan? for sure cinta yang kekal bukan? ;) but, untunggg siapa yg dah adaa cinta tu ;) jaga lah cinta tu baik-ii, jangan nanti dia hilang baru menyesall ;p tengok gambar kat atas tuuu, dia pegang botol right? mengharap adaa cinta yg jatuh xD haha, memandai jee -.- okay, eryn pungg~ mengharap ada cinta yang jatuh ;) letss talk! ;)

Okayyyy, eryn single almost 3 months :') woii, sunyi woiii. takda pasangan hidup ni -.- eryn rinduu nak dapat text dari org yg kita sayang :') rindu nak dpt text morning. rindu nak dgr org panggil eryn sayang baby -.- rindu nak panggil org dgn panggilan biyyy :') alahaiii, eryn rinduuu semuaa tuu :') ramai yang tanya erynnn 'kenapa single? tak bosan? tak nak cari? asal tak cari? masih syg ex?' wuuwuuu~ susah eryn nak jawab :') but, kuatkan hati! eryn jawab 'bosan tu memang bosan, tapi nak mencari tu malas :) buat apa eryn nak cari cinta sdgkan eryn tahu pasti sakit akhirnya :') but, eryn happy dgn life skrg :') eryn masih ada kgkwn, family and Allah :') don't worry, eryn tahu Allah sdg rancangkan sesuatu yg baik utk eryn ;) ex tu perkara yang dah lepas, tak usah dikenang ;) biarlah diaa~' . okay memuaskan ? -.- tuu jee jawapan eryn bila ada org tanya :'D

Guys, eryn bukan tak nak bercinta dah :') tapii... eryn sering dikecewakan, sering dilukai sehingga satu ketika eryn berputus asa utk bercinta lagi ;( eryn takutt, eryn takutt dikecewakan lagii. cukup lahh cinta eryn yg dulu hancurnya :') kkdg eryn menangis bila eryn teringat ex eryyn tu, tp eryn sedar. eryn nangis air mata darah pun, we are never getting back together :') itu semua kenangan yang pasti takkan berulang kembali :'D okay, ada lah juga eryn mencari cinta eryn, eryn cari jodoh eryn, but eryn tak jumpa :') mungkin eryn jumpa dgn org yg sukakan eryn, tp eryn tak jumpa dgn org yg ikhlas mencintai eryn :) serious, eryn takkan couple dgn org yg sukakan eryn. sebab dia hanya sukakan eryn. klu dia sukakan eryn, why not girls yg kat luar sana pun dia boleh suka? ;) ya Allah~ susah jugaa nak mencari cinta ni kan? :')

ya Allah :) Kau tabahkan hati hambaMu ini ya Allah :') sesungguhnya hanya Engkau yang Maha Mengetahui betapa terlukanyaa hati aku saat mengetahui seseorg yg aku cinta pergi bersama kawan aku sendiri :') seseorg yg aku puja kini menjadi milik org lain :') ya Allah, Kau berikan lah keadilan kepadaku :( Kau berikanlah aku kebahagiaan spt mana si dia bahagia di samping yg tersayang :( Kau berikan lah aku kehidupan yang sebenar :( Kekadang, aku lemah, aku jatuh dgn dugaan yang Kau beri ya Allah. Sesungguhnya Engkau hanya menguji seseorg hamba itu mengikut kemampuanya :') tapi.... aku tak berdaya, tak kuat nak menahan dugaan ini ya Allah :( Tuhan berikan lah aku cinta :') Temani ku dalam sepi. Tangkap aku dalam terangMu. Tuhan, beri aku cinta :') Aku juga berhak bahagia. Berikan restu dan halal-Mu :') Aku mohon kepadaMu ya Tuhan :') Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui dalam setiap hal :')

Eryn bertemu sang adam di simpang hidup eryn, namun ada saja cobaan hidup, seakan eryn hina :') bila eryn dah sayangg someone tu, someone tu pula khianati eryn :') see? thats why eryn tak nak couple dahhh~ eryn takut :( eryn tak nak amik risiko. eryn takut dipermainkan lagi. Maafkan eryn :( eryn bukan sengaja nak menolak sesiapa yg pernah hadir dlm hidup eryn, cumaa eryn takut eryyn tersilap langkah :( eryn tak nak kecewakan sesiapa dan eryyn tak nak hati eryn dikecewakan lagi :( see? betapa fobia nyaa eryn dalam cinta :') eryn berharap suatu hari nanti, ada cinta yng datang pd eryn dan bawa eryn ke jalan yg benar :') yang boleh bimbing eryn. yang tak permainkan hati ini :') eryn berharap eryn jumpaa orangg tu ! :'D tp macam mustahil jee?

Hmm, admit it :') eryn sunyii single, eryn jealous tengok ada yang berpasangan. sometimes eryn terasaa nak sangatt couple :') tp, eryn tak boleh :') sbab klu eryn couple dgn org tu, eryn nak bg dia apa? hati eryn? mustahil. eryn sendiri tak tahu hati eryn dkt siapa :') nak bg cinta eryn? maaf, cinta eryn hanya pada si dia yang telah dihancurkan :') beri dia syg? maaf, eryn tak mudah syg org, tp eryn mudah sukakan org :') so thats why eryn tak nak couple dahhhh!!!!!! erynn serikk takuttttt !!!!!!!!!!!!! :'( sometimes eryn sedih, kenapa si dia pergi bersama cinta eryn? kenapa dia pergi bersama kebahagiaan eryn? kenapa dia pergi bersama hati eryn? selepas permergian si dia, eryn tak boleh bhagia dgn org lain dahh! eryn gagal utk bercinta :( eryn tak pandaii bercintaa dahh :( ya Allah, betapa kuatnya cinta aku pada si dia :'( guys mesti tahu kan siapa si dia? hmm, serious lepas si dia, takda sape dah berjaya curi hati ni :') eryn rasa seakan-ii eryn kunci hati ni supaya jgn bg org lain :'( erghhhhh~

Guys, sesiapa yg baca tuuu ;p lelakiii ke apa kee ;p mohon cuba lah tangkap hati eryn ni xD klu korg berjaya, serious eryn jaga korg betul-ii :') klu korg berjaya. klu tak berjaya, sorry to you :') tak dapat buat apa dah :'D hmm, so this is the reason why I'm not fallin love anymore ;p hope guyss faham :') ya Allah, berikan aku cinta :') aku juga berhak bahagia :') semoga ada cinta utk eryn suatu hari nanti. mgkin bkn skrg, tapi ONE DAY ;) Ameen :) kbye.

"Tuhan berikan aku CINTA :'D" was Posted On: Tuesday 26 March 2013 @07:02 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ